Friday, October 15, 2010

I know he does not love her more than me, I know that initially he did not love her and I knew I was sick to see them both. but he loved her, I'll do anything for him. although he did not know how much sacrifice and how the pain of my heart, I will be happy to see with people who he loved. because people who love sincerely, will be happy to see their beloved ones happy smile. and I'll try it. anything for him ♥



tegese:
aku tahu dia tidak mencintainya melebihi aku, aku tahu awalnya dia tidak mencintai dia dan aku tahu aku sangat sakit melihat mereka berdua. tapi dia mencintai dia, aku akan melakukan apapun untuknya. walaupun dia tidak tahu seberapa besar pengorbananku dan seberapa sakitnya hatiku, aku akan tetap bahagia melihatnya bersama orang yang ia sayangi. karna orang yang mencintai dengan tulus, akan bahagia melihat orang yang dicintainya tersenyum senang. dan aku akan mencoba itu. apapun untuknya♥

No comments:

Post a Comment